55

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: امسال ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای پله‌گذاری و جدول‌گذاری معابر این منطقه اختصاص پیدا کرده است.

محمد گروسی در گفتگو با کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اختصاص اعتبارات عمرانی برای ارتقاء و بهبود زیرساخت‌های شهری، بهسازی معابر از ابتدای سال جاری در دستور کار معاونت امور عمرانی و ترافیک منطقه قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی سال جاری ۳۱ میلیارد ریال اعتبار به اجرای پروژه پله گذاری و جدولگذاری در سطح منطقه اختصاص پیدا کرده است.

گروسی با بیان اینکه اجرای عملیات پله‌گذاری و بهسازی معابر در راستای ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر صورت می‌گیرد، افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی همچنین آسایش شهروندان اقدامات مطلوبی در این راستا اجرایی خواهد کرد.

این مسئول اظهار کرد: طرح اجرای پله‌گذاری در مناطق کم برخوردار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد امنیت و آسایش و تردد روان برای شهروندان ایفا نماید و بر همین اساس ضمن بررسی وضعیت در این محله‌ها به ترتیب اولویت اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.  

وی با تاکید بر اهمیت چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی در سال جاری گفت: شهرداری این منطقه در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی محلات گام برداشته و سعی در جلب رضایت شهروندان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =