رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت: مددجویان گرمخانه بانوان سه دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: گرمخانه بانوان که در پارک چمران واقع شده در تمام طول سال پذیرای مددجویان  است و درهایش به هیچ وجه بسته نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: این مجموعه ظرفیت پذیرش ۶۰ مددجو را دارد ولی در شرایط اضطراری و سرمای شدید زمستان، ۸۰ نفر را هم پوشش می‌دهد.

این مسئول با اشاره به خدماتی که در این گرمخانه ارائه می‌شود، گفت: مراجعه کنندگان به این مرکز به صورت دوره‌ای غربالگری کرونا و اچ آی وی می‌شوند.

وی اضافه کرد: معاینات پزشکی، توزیع سه وعده غذا، توزیع لباس و ایجاد شرایط مناسب برای افزایش بهداشت فردی و استحمام از جمله خدماتی است که به مراجعه کنندگان این مرکز ارائه می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با بیان اینکه توانمند سازی مراجعه کنندگان و ایجاد شرایط مناسب برای بازگشت آنها به آغوش خانواده از مهمترین اهداف این مجموعه است، گفت: در نیمه دوم سال گذشته؛ ۵ نفر از مراجعه کنندگان به موسسه توانمندسازی و صیانت اجتماعی معرفی شده‌اند تا شرایط بازگشت آنها به جامعه مهیا شود.

وی در خصوص وضعیت گرمخانه آقایان هم توضیح داد: این گرمخانه که در خیابان شاه عباسی قرار دارد، در ماه‌های سرد سال یعنی از اواخر آبان ماه تا اواخر فروردین فعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =