7

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج؛ گفت: امیدواریم با انجام عملیات خط کشی و رنگ آمیزی ترافیکی معابر، گام موثری در راستای افزایش ضریب ایمنی عبور عابرین پیاده و تردد خودروها و به حداقل رساندن حوادث رانندگی و تبعات ناشی از آن برداشته شود.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: اقدامات ترافیکی سطح منطقه در راستای نظم‌دهی به عبور و مرور وسایل نقلیه، افزایش ضریب ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و همچنین کاهش تصادفات درون شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات ترافیکی در سطح منطقه عنوان کرد: یکی از مواردی که استفاده وسیعی در تولید خط کشی جاده‌ها و رسم انواع علائم در سطح جاده‌ها دارد، رنگ‌های ترافیکی است و این رنگ‌ها فرمولاسیون متفاوتی نسبت به رنگ‌های دیگر دارند و مختص به استفاده در خط کشی جاده‌ها طراحی شده‌اند.

این مسئول گفت: رنگ‌های ترافیکی بر پایه رزین‌های اکریلیک و ترموپلاست طراحی شده‌اند، از طرفی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر سایش و ضربات مکانیکی دارند و همچنین انعطاف پذیری بالایی که ارائه می‌دهند.

مدیر منطقه هفت کرج در همین راستا عملیات رنگ آمیزی بلوک عابر پیاده اجرای خط کشی معابر و خطوط عابر پیاده و سرعتکاه در تقاطع‌ها و معابر بلوار باغستان، بلوار دانشگاه آزاد، جاده آتشگاه، تقاطع بلوار موذن و اشتراکی و هشتم رجایی شهر همچنین میدان امام حسین انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم با انجام عملیات خط کشی و رنگ آمیزی ترافیکی معابر، گام موثری در راستای افزایش ضریب ایمنی عبور عابرین پیاده و تردد خودروها و به حداقل رساندن حوادث رانندگی و تبعات ناشی از آن برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =