سعیدی

با پیگیری و تاکید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای تحققِ شهرداری الکترونیک، درگاهِ خدمات الکترونیک شهرداری کرج به عنوان نخستین و تنها شهرداری در بین کلانشهرهای کشور به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» که در مرحله راه اندازی آزمایشی قرار دارد، متصل شد.

شهردار کرج در همین ارتباط به «کرج امروز» گفت: اتصال درگاه خدماتِ الکترونیک شهرداری به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» که به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و با هدف کاهش مراجعات حضوری و تقویت رفاه حال همشهریان گرامی، ارتقای بهره وری، کاهش ضریب خطای سازمانی، افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات و بهبود سلامت اداری و مالی صورت پذیرفت، ما را یک گام دیگر به اهداف مان نزدیک تر ساخت.

به گفته مصطفی سعیدی، شهروندان با مراجعه به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به آدرس My.gov.ir می توانند از خدماتِ الکترونیک چندین نهاد (بهزیستی، امور مالیاتی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و...) به صورت یکجا بهره مند شوند که با توجه به تمرکز این درگاه بر احراز هویت پیامکی استفاده کنندگان، گام بسیار موثری در جهت توسعه خدماتِ غیرحضوری شهرداری کرج خواهد بود.

پرداخت عوارض خودرو و برخی قبوضِ دیگر، ثبت پیام در سامانه ۱۳۷، استعلامات و نقل و انتقالات، دسترسی به اطلاعات سامانه شفافیت، دانلود فرم های سازمانی، دریافت نقشه های هوشمند شهر و سایر خدمات اداری از جمله مواردی هستند که در درگاه خدمات الکترونیک شهرداری کرج در حال ارائه می باشند و با اتصال آن به پنجره ملی خدماتِ دولت هوشمند، بی شک امکانِ استفاده از این خدمات برای تعداد بیشتری از شهروندان گرامی مهیا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =