یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از پیشرفت ۴۰ درصدی احداث زمین ورزشی چندمنظوره به مساحت سه هزار مترمربع در ضلع جنوب شرقی بوستان جهان خبر داد.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه این مجموعه با مساحت سه هزار مترمربع دارای دو زمین مجزا برای احداث زمین والیبال، بسکتبال، فوتبال و هندبال و احداث زمین اسکیت است، گفت: این پروژه در حال حاضر دارای پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است.

یگانی با اشاره به اهمیت ارتقای سرانه‌های مورد نیاز شهروندان، اظهار کرد: توسعه سرانه‌های فضای سبز، اماکن و سالن‌های ورزشی اهمیت زیادی دارد.

وی عنوان کرد: در همین راستا این منطقه با نگاهی ویژه به ترویج و توسعه امر ورزش و افزایش سرانه‌های ورزشی در سطح شهر، ساخت این زمین ورزشی چندمنظوره ورزشی را در دستور کار خود قرار داده و با برنامه‌های ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود امسال به بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

توجه ویژه به بهسازی و آسفالت معابر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با تأکید بر تسریع عملیات بهسازی معابر سطح منطقه گفت: هم‌زمان با اجرای طرح گسترده خدمات محله‌ای، همچنین در راستای تسهیل در تردد شهروندان و تأمین امنیت و ایمنی آنان عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در معابر اصلی و فرعی در حال انجام است.

یگانی عنوان کرد: در همین راستا و در جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان این عملیات در شهرک نهال و بذر جاده محمدشهر با توزیع دو هزار تن آسفالت اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهرها به‌عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان قلمداد می‌شود، افزود: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر و خیابان‌های سطح منطقه به‌منظور رسیدن به استانداردهای مطلوب به‌ صورت مستمر ادامه دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در خصوص اقدامات ترافیکی منطقه به‌منظور افزایش ایمنی شهروندان اظهار داشت: اجرای ۳۰۰ عدد تعویض و بازسازی استوانه ایمنی، نصب ۲۰۰ عدد چشم‌گربه‌ای و رنگ‌آمیزی ۴۰۰ مترمربع گذرگاه عابر پیاده همچنین ترمیم، نصب و بازسازی ۴۰ عدد از تابلوهای ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که از ابتدای سال جاری در منطقه انجام‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =