امام جمعه

 آیت‌الله سید مهدی حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به همراه فرمانده محترم سپاه امام حسن مجتبی (ع) و سایر مسئولین از روند اجرای رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی در شهرک ولیعصر «عج» (آق تپه) بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در این محله قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، آیت‌الله سید مهدی حسینی همدانی عصر روز چهارشنبه، ضمن تقدیر از نیروهای جهادی و مدیران دستگاه‌های شرکت‌کننده در رزمایش جهاد امیدآفرینی در بازدید میدانی از این رزمایش که امروز در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) شهرک ولیعصر (آق تپه) برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت کریمه اهل‌بیت (س) و آغاز دهه مبارک کرامت گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) شخصیت بی‌نظیری داشت و همین موضوع سبب عزت او شد.

وی با اشاره به اجرای رزمایش جهاد امیدآفرینی که توسط نیروهای جهادی سپاه و بسیج البرز و با کمک دستگاه‌های اجرایی استان در مناطق کم برخوردار آغازشده ادامه داد: این حرکت مثبت و گام نهادن در این مسیر پر خیروبرکت، قابل‌تقدیر و تشکر است؛ این اقدام جهادی کار مستمر و ادامه‌داری است، زیرا معمولاً در رزمایش، توان‌سنجی‌ها انجام‌شده و در مراحل بعدی نقاط قوت و توان خدمت‌رسانی موردبررسی قرار می‌گیرد.

نماینده، ولی‌فقیه در استان البرز اذعان کرد: در این رزمایش، موارد پیرامون موضوعات مختلف به‌طور کامل بررسی و کاربر اساس داشته‌ها و برآوردهای لازم شروع می‌شود، این اقدام شایسته که هم‌زمان در بخش‌های مختلف استان در حال انجام است، قابل‌تقدیر بوده و قطعاً پس از مدتی بازخورد و عکس‌العمل آن در مناطق مختلف استان نمایان خواهد بود.

آیت‌الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: بانی این اقدام و رزمایش، نیروهای سپاه و بسیج استان هستند، اما اساس کار در دست مردم است، در واقع کار را باید مردمی انجام داد و تا زمانی که کاری مورد توجه مردم قرار نگیرد و آن‌ها نیز در آن دخیل نباشند، آثار خود را نخواهد داشت؛ نیروهای بسیج و سپاه کمک می‌کنند، اما خود باید مثل همیشه پای‌کار بیایند تا مشکلات مربوط به محله زندگی آن‌ها به‌درستی رفع شود.

وی ضمن تقدیر از انتخاب افرادی به‌عنوان مدیران محله اذعان کرد: با مدیریت این افراد در مناطق مختلف استان، مشکلات محلات، شناسایی و به نیروهای جهادی و مدیران دستگاه‌ها منتقل و چنانچه در زمینه‌ای ضعفی وجود داشته باشد، آن نیز برطرف می‌شود. اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدواریم آن‌گونه که درشان مردم ماست، خدمات‌رسانی لازم به آن‌ها صورت گیرد.

امام‌جمعه کرج ضمن تقدیر از نیروهای جهادی و مدیران دستگاه‌های شرکت‌کننده در این رزمایش یادآور شد: این افراد برای مطرح‌شدن نام و افزایش مال وارد این عرصه نشده‌اند و این اقدامات جز خستگی و دردسرهای ظاهری چیزی برای آن‌ها ندارد.رزمایش جهاد امیدآفرینی از روز سوم خردادماه به مدت ۱٠ روز در ۱۳ محله کم برخوردار و حاشیه‌نشین استان البرز آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =