محمد گروسی

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: ۸۶۰ تن آسفالت در سه‌ماهه نخست سال برای بهسازی معابر و خیابان‌های منطقه صرف شده است.

محمد گروسی در گفتگو با کرج امروز؛ با اشاره به اینکه نگهداشت معابر شهر ازنظر ایجاد سهولت در تردد عابرین و وسایل نقلیه از اولویت‌های حوزه فنی و عمران منطقه است، افزود: برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه و افزایش مقاومت لایه‌های زیرسازی معابر در مقابل نفوذ باران و آب‌های سطحی روان و هم‌چنین بهبود منظر شهری این منطقه لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر را در طول این مدت انجام داده است.

به گفته مدیر منطقه یک کرج درمجموع ۸۶۰تن آسفالت به‌صورت لکه‌گیری و روکش آسفالت در راستای بهسازی معابر و رضایت شهروندان در خیابان‌های این منطقه توزیع‌شده است.

گروسی در بیان دیگر اقدامات این منطقه که از ابتدای سال در حوزه عمرانی صورت گرفته به اجرای عملیات جدول‌گذاری  به طول یک هزار و ۷۰۰ مترمربع در خیابان ۱۰ متری امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در این مدت عملیات احداث ۴۰۰ مترمربع پاتوق محله‌ای شهید باقری در محله اسلام‌آباد همچنین اجرای عملیات کف‌پوش و نصب ست تندرستی در پاتوق ولیعصر صورت گرفته است.

مدیر منطقه یک کرج با اشاره به اینکه برخی از کوچه‌های شیب‌دار در محلات کم برخوردار این منطقه به خاطر ایجاد شیب نامناسب باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان در آن محلات شده است، گفت در این راستا طرح بهسازی و احداث پله در کوچه‌های این منطقه اجرایی شده است.

وی ادامه داد یکی از محلات کم برخوردار که از نقاط هدف منطقه و اجرای اصلاح وضعیت موجود در آن‌ها است، خیابان‌های محله اسلام‌آباد است که به‌منظور این اقدام از ابتدای سال توانسته‌ایم بهسازی پله‌های کوچه‌های مهرابی، ایزدپناه و کوچه لاله و سعیدی را در طول این مدت اجرایی کنیم.

 آغاز عملیات اجرایی احداث پارک پلکانی شهید مصطفایی در آینده نزدیک

 مدیر منطقه یک شهرداری کرج از احداث پارک پلکانی شهید مصطفایی در محله اسلام‌آباد خبر داد و گفت: این پارک بااعتبار ۲۵ میلیارد ریال در مرحله عقد قرارداد است وزی روزهای آتی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

گروسی گفت: این پارک با مساحت دو هزار و ۹۰۰ مترمربع و فضای بازی کودکان، لوکیشن عکاسی، پارک ژاپنی، ست تندرستی، آلاچیق، سرویس بهداشتی، نمازخانه و ۸۰۰ مترمکعب دیوار مالونی از جمله امکانات در نظر گرفته‌شده در این پارک است.

وی بابیان این‌که احداث این پارک خواسته مردم منطقه است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با احداث این پارک فضای مناسبی برای اهالی این محله فراهم کنیم.

اولویت‌های عمرانی منطقه یک در سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه یک کرج اهم برنامه‌های این منطقه طی سال جاری را تشریح کرد و گفت: بهسازی و بازسازی فاز دوم پارک دانایی، جدول‌گذاری ۱۳ خیابان و کوچه در سطح منطقه همچنین بازسازی و بهسازی پله‌های محله اسلام‌آباد از برنامه پیش رو معاونت عمران منطقه است.

گروسی ادامه داد: تلاش می‌شود با استفاده از تمام ظرفیت‌های و منابع موجود برای پیشبرد و به نتیجه رساندن پروژه‌ها به‌عنوان سیاست کلان در مدیریت شهری استفاده شود و مطالبات و رفاه شهروند تا حد امکان فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =