مرتضی شریف کاظمی - کراپ‌شده

مدیر منطقه دو شهرداری کرج پیشرفت فیزیکی پارک محله‌ای «سراج» را ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت: این پارک در نیمه اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مرتضی شریف کاظمی در گفت‌وگو با کرج امروز، در خصوص آخرین وضعیت پارک محله‌ای سراج که در محله کم برخوردار نوروزآباد در حال احداث است، گفت: عملیات عمرانی و اجرایی این پارک سال گذشته آغاز شده و با تلاش  صورت گرفته، با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

شریف کاظمی عنوان کرد: در این پارک که در محله نوروزآباد قرار دارد، بخش‌های مختلفی شامل فضای سبز، ست تندرستی، فضای بازی کودکان، سیستم روشنایی برج نوری، مسیر پیاده‌رو و … قرارگرفته و پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول امسال برای رفاه حال شهروندان به بهره‌برداری رسد.

وی بابیان اینکه پارک سراج در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال اجرا است، گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد عرصه‌های سبز زمینه را برای ارتقای سلامت و نشاط شهروندان در منطقه فراهم کنیم.

شریف کاظمی به افزایش سرانه فضای سبز به‌عنوان یکی از وظایف شهرداری تأکید کرد و گفت: با احداث این پارک علاوه برافزایش سرانه فضاهای سبز شهری و بهره‌مندی شهروندان از این فضاها به مجموعه‌های تفریحی شهر نیز افزوده می‌شود.

 وی مشارکت و همکاری شهروندان در ایجاد فضای سبز مطلوب شهری را بسیار مؤثر دانست و افزود: رسیدگی به فضای سبز مطلوب با همکاری و مشارکت مردم علاوه بر زیبایی منظر شهری، رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج در ادامه از احداث پارک روستا نژاد به مساحت یک هزار و ۵۴ مترمربع در محله ترک آباد خبرداد و گفت: این پارک با پیشرفت ۴۵ درصدی دومین پارک محله‌ای است که در سطح منطقه توسط سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری کرج در حال اجرا است و تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =