عمار ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در این دوره از مدیریت شهری، در کنار تکمیل پروژه‌های کلان از اجرای طرح‌های محله‌ای هم غافل نشده‌ایم و طبق مصوبه قرار است در هریک از مناطق دهگانه حداقل دو پارک محله‌ای احداث و تا پایان سال به بهره برداری برسد.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه رویکرد این دوره از مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اظهار کرد: البته در کنار تکمیل این پروژه‌ها، بنا است تا پایان سال کلنگ چند پروژه جدید هم به زمین زده شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های این دوره از مدیریت شهری، احداث تقاطع غیر همسطح ۴۵ متری گلشهر - خیابان بهشتی است که به دلیل تعداد بالای معارضین تا کنون وارد فاز اجرا نشده است.

وی با تاکید بر اینکه احداث این تقاطع غیر همسطح نقش به سزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر دارد، گفت: بنا است مطالعات این پروژه تا پایان سال انجام و در سال‌های آینده عملیات اجرای آن آغاز شود.

تلاش برای تکمیل بزرگراه شمالی

ایزدیار اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسئولی تکمیل پروژه بزرگراه شمالی است که چهارشنبه هر هفته جلسه ای با هدف بررسی آخرین وضعیت و رفع مشکلات آن برگزار میشود .

وی ابراز کرد: تلاش داریم در اسرع وقت قطعه‌ای از این پروژه به بهره برداری برسد تا بتوانیم در مسیر تکمیل پل B۱ و b۰ گام برداریم تا در نهایت شاهد بهره برداری کامل این بزرگراه باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج  گفت: در این دوره از مدیریت شهری کرج، در کنار تکمیل پروژه‌های کلان از اجرای طرح‌های محله‌ای هم غافل نشده ایم و طبق مصوبه قرار است در هریک از مناطق دهگانه حداقل دو پارک محله ای احداث و تا پایان سال به بهره برداری برسد.

ایزدیار افزود: این پارک‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، با ظرفیت نیروهای امانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری به بهره برداری می‌رسند.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: در این پروژه‌ها اولیت بر استفاده از توان نیروها، ماشین آلات و تجهیزات شهرداری است و سعی می‌شود پیمانکاران کمتری به کار گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =