جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با استعلام از منطقه ۸ شهرداری، مشخص شد تا کنون ۴۱ اخطار در خصوص وضعیت ناایمن واحدهای ساختمانی منطقه حسن آباد صادر شده است.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه پنج بلوک مجاور هم در منطقه حسن آباد که ۲۰ سال از ساخت آنها می‌گذرد، در وضعیت ناایمنی قرار دارند، اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد ۴۰ واحد مسکونی از این بلوک‌ها در وضعیت ناایمن قرار دارد.

وی ادامه داد: با استعلام از منطقه ۸ شهرداری مشخص شد تا کنون بیش از ۴۱ اخطار از سوی شهرداری در خصوص وضعیت ناایمن واحدهای این ساختمان‌ها صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از این بلوک‌ها ترک‌های جدی برداشته‌ است، شرایط برای ادامه زندگی ساکنین در این واحدها مناسب ارزیابی نشده و فضایی برای اسکان ساکنان ۴۰ واحد از این ساختمان‌ها در دو مدرسه در عظیمیه فراهم شده است.

این مسئول توضیح داد: چادرهایی در این دو مدرسه برای اسکان ساکنان این واحدها مستقر شده تا پس از بررسی، تصمیم لازم برای تخریب کامل یا مقاوم سازی این بلوک‌ها گرفته شود.

جمشیدی اظهار کرد: متاسفانه این ساختمان‌ها همگی در اراضی قولنامه ای و به صورت غیرمجاز و فاقد پروانه احداث شده و شرایط خوبی ندارند.

شهرداری در خصوص وضعیت ناایمن بلوک‌های منطقه حسن آباد هشدار داده بود/ ارسال ۴۱ اخطار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =