عمار ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: امروز موانع مختلفی سد راه گردشگری در کشور و استان البرز است که باید با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی این موانع برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز عمار ایزدیار در آیین گشایش اولین نمایشگاه سفر استان البرز که در پارک گل‌های شهید چمران کرج برپا شده است، اظهار داشت: باید از ظرفیت و پتانسیل استان البرز در راستای گردشگری قدم برداریم و تا حد ممکن روند سرمایه‌گذاری را تسهیل ببخشیم.‏

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: طبق گزارش سازمان جهانی گردشگری ایران دارای رتبه دهم جهان به لحاظ آثار تاریخی و گردشگری رتبه دهم و رتبه پنجم جهان در بخش جاذبه های طبیعی است.

ایزدیار بیان کرد : در استان البرز وجود جاده زیبای کرج – چالوس می تواند یک منبع بزرگ اقتصادی برای کشور و استان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد : تلاش ها براین است تا یک هتل مناسب در جاده کرج – چالوس برای اسکان مسافران خارجی ساخته شود تا در فصل تابستان گردشگران بتوانند از این مکان استفاده کنند.

ایزدیار بیان کرد: عدم اطلاع رسانی از بازدهی بالای سرمایه گذاری در بخش گردشگری  البرز و کرج سبب شده تا سرمایه گذاران از این ظرفیت بی اطلاع باشند.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: بزرگترین کانون جمعیتی کشور در پایتخت با طی مسافت کمتر از یک ساعت و همچنین نیمی از مسافرین کشور به دلیل عبور از مسیر استان البرز امکان استفاده از جاذبه‌های های گردشگری را دارند که به دلیل عدم وجود زیرساخت های لازم و معرفی صحیح به مسافران از این ظرفیت استفاده نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =