برجی

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری سمینار زندگی شاد خبر داد و گفت: این سمینار باهدف بهبود مهارت‌های فردی برای عموم شهروندان برگزار می‌شود.

محسن برجی در گفت‌وگو با کرج امروز، با اشاره به اهمیت خودشناسی و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی در بین عموم مردم، اظهار داشت: سازمان فرهنگی در راستای شرح وظایف ذاتی خود مبنی بر برگزاری برنامه‌هایی با مضمون آموزش شهروندی و کمک به بهبود سلامت روان افراد جامعه همچنین باهدف ایجاد و حفظ انگیزه، اقدام به برگزاری سمیناری با عنوان زندگی شاد کرده است.

این مسئول عنوان کرد: یادگیری، تغییر و پیشرفت، رمز دستیابی به زندگی موفق بوده که شهروندان می‌توانند به‌صورت رایگان در این دوره‌ها شرکت کرده و از راهکارهای عملی و اجرایی این برنامه بهره‌مند شوند.

برجی ضمن دعوت از عموم شهروندان کرجی به شرکت در سمینار زندگی شاد افزود: این سمینار با حضور دکتر مهدی حکیمی و با روش‌های خاص و متفاوتی برگزار می‌شود که می‌تواند با برگزاری پیوسته، گام مهمی در جهت بهبود توسعه فردی در بین شهروندان تلقی شود.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج، این سمینار امروز پنجشنبه دوم تیرماه ساعت ۱۷ در جهانشهر، روبروی استانداری البرز، سالن همایش مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =