دانشگاه

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی شهرداری کرج گفت: سرپرست محترم شهرداری در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه احداث ساختمان مکمل دانشگاه، بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از آن تاکید کرد.

سید علی اکبر میروکیلی در گفتگو با کرج امروز ضمن قدردانی از حمایت های شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلانشهر از روند فعالیت های دانشگاه علمی، کاربردی اظهار داشت: ما در مرکز تولید علم و اندیشه و عمل می نماییم و هرچه خروجی فرایندها و اقدامات معطوف به تقویت این مرکز آموزشی باشد، در نتیجه نیروی انسانی متخصص و متعهد به شهر تزریق می شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی مرکز برای پذیرش دانشجو در رشته های مختلف متناسب با نیازهای جامعه و سلایق دانشجویان، پروژه ساختمان مکمل دانشگاه آغاز شده که امیدواریم با حمایت های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری بتوانیم در اسرع وقت از آن بهره برداری نماییم.

این مسئول ادامه داد: پروژه ساختمان مکمل در شرایط کرونا که احتمال می رفت آموزش غیرحضوری و مجازی ادامه دار شود، با تخریب بخشی از فضای آموزشی فرسوده دانشگاه آغاز گردید که بلافاصله پس از آن محدودیت ها پایان یافت لذا اکنون نیاز مبرم به تسریع در تکمیل ساختمان مکمل احساس می شود تا خللی در فرایند تحصیل دانشجویان گرامی ایجاد نشود.

به گفته میروکیلی، مهندس غفاری سرپرست شهرداری کرج در این بازدید با تاکید بر اهمیت و کارکردهای مثبت مرکز آموزش علمی، کاربردی، بر حمایت از توسعه فعالیت های دانشگاه همچنین بهره برداری به موقع و تجهیز ساختمان مکمل تاکید کرده است.

نگاه مساعد سرپرست شهرداری کرج برای تکمیل پروژه ساختمان مکمل دانشگاه

نگاه مساعد سرپرست شهرداری کرج برای تکمیل پروژه ساختمان مکمل دانشگاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =