مرتضی شریف کاظمی

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: زیباسازی ورودی اصلی محمد شهر و پل فردیس به کرج در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با کرج امروز؛ اظهار داشت: در راستای مناسب‌سازی منظر و ایجاد فضای بصری مناسب شهری طرح‌های جدیدی در ورودی شهر اجرا خواهد شد.

شریف کاظمی گفت: المان‌های شهری و اجرای اقدامات زیباسازی باهویت شهر مهم‌ترین رویکردی است که در به‌کارگیری عناصر زیباسازی شهر از دید کارشناسان این منطقه همواره مورد تأکید قرارگرفته است.

وی در ادامه گفت: این المان‌ها علاوه بر جنبه زیباشناختی می‌تواند موجب نمادسازی ورودی‌ها و معابر شهری و شناخته‌تر شدن آن‌ها در سطح کشوری و حتی بین‌المللی شود.

شریف کاظمی همچنین از روشن شدن پروژکتورهای زیرگذر پاسداران، فردوسی، ساسانی و استاندارد خبر داد و گفت: با توافقی که با مدیریت برق شرق کرج حاصل شد خاموشی این معابر رفع می‌شود.

وی تعویض قرقره‌ها سیم بکسل‌های میله پرچم‌های عرشه پل فردیس و پل کامیون داران و مقابل شهرداری منطقه دو همچنین رنگ‌آمیزی باکس‌های مخابرات و کافوهای برق و سطل‌های مکانیزه در سطح منطقه به تعداد ۳۰۴ عدد را از اقدامات اداره زیباسازی منطقه برشمرد که از ابتدای سال انجام‌شده است.

شریف کاظمی؛ ساخت تابلوهای معرف معابر، رنگ‌آمیزی دیوارهای محله شیخ‌آباد و بنفشه به متراژ هفت هزار متر، رنگ‌آمیزی دیوارهای داخلی کتابخانه نراقی به طول ۳۰۰ مترمربع همچنین آذین‌بندی ریسه‌های رنگی در اعیاد و نصب ریسه‌های سیاه در مناسبت‌های مذهبی به طول ۹ هزار متر را از دیگر اقدامات این منطقه در راستای زیباسازی منطقه برشمرد.

این مسئول همچنین از اجرای طرح تعویض ریسه‌های دائمی لامپی با ریسه‌های پرچمی خبر داد و گفت: استفاده دائم از این ریسه‌ها و تغییر رنگ و روشنایی آنها در مناسبت‌های مذهبی نقش به سزایی در کاهش هزینه و وقت مدیریت شهری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =