7

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به نقاط کم برخوردار منطقه داریم، خاطرنشان کرد: بهسازی مبلمان شهری مناطق محروم موجب ارتقای سطح زندگی شهروندی می‌شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با کرج امروز؛ بابیان اینکه بهسازی معابر از مهم‌ترین اقدامات باهدف ساماندهی و خدمات‌رسانی به درخواست‌های شهروندان است، افزود: بهسازی معابر شهری در مناطق محروم موجب ارتقای سطح زندگی شهروندی می‌شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.

کمالی روستا در ادامه گفت: از این‌رو معابری که نیاز به مرمت در سطح منطقه به‌ویژه محلات کم برخوردار دارند شناسایی و طبق جدول زمان‌بندی و اولویت معابر، عملیات عمرانی لازم اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی در صورتی چشمگیر خواهد بود که روند اجرایی آن‌ها علاوه بر کیفیت، سرعت داشته باشد تا بتوان رضایتمندی شهروندان را به دست آورد.

آسفالت معابر محلات کم برخوردار در حال اجرا است

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته اداره عمران منطقه اقدام به اجرای عملیات آسفالت در خیابان رجائی به طول ۷۲۰ مترمربع، خیابان زبیدی به طول ۹۰۰ مترمربع و بلوار اشتراکی به طول یک هزار و ۳۷۰ مترمربع با صرف ۳۰۰ تن آسفالت کرده است.

آسفالت معابر محلات کم برخوردار در حال اجرا است

کمالی روستا بیان کرد: اجرای عملیات بهسازی معابر در فازهای تحت مدیریت شهرداری و با تلاش جهادی تا پایان سال ادامه و بخش وسیعی از این پروژه با توجه به بودجه مصوب طی سال جاری به اجرایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =