محمد جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ۱۱۳ مورد حریق و ۱۲۲ مورد نجات در هفته‌ای که گذشت اتفاق افتاد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار داشت: طی هفته گذشته، با حضور هزار و ۵۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۲۳ ساعت عملیات و با استفاده از ۳۸۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۱۳ مورد حریق و ۱۲۲ مورد نجات رسیدگی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: ۳۸ مورد احتیاط و ۳۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت.

جمشیدی بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت ۶۷ مورد نجات‌یافته و ۱۰ مصدوم در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

وی افزود: در بین۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۰ مورد حریق و ۹ حادثه، ایستگاه ۱۲۲ با ۷ مورد حریق و ۹ حادثه، ایستگاه ۱۰۳ با ۷ مورد حریق و ۷ حادثه و ایستگاه ۱۰۹ با ۴ مورد حریق و ۱۰ حادثه صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری نیز تعداد ۱۱ مورد جواز و ۴۶ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۲۸ نفر کارشناس به مدت ۸۵۵ ساعت صادر شد.

جمشیدی اشاره کرد: ۱۳ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۲۰ مورد و تعداد ۱۱ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۳۲ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۴۹۵ ساعت در حوزه ایمنی شهری و صدور ۸ مورد گواهی  جهت علت حریق، صدور ۵ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۳ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۷۸ ساعت کارشناسی طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

این مسئول در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =