55

معاون عمران و ترافیک منطقه گفت: پیرو درخواست شهروندان و پیگیری‌های صورت گرفته، بیش از ۳۸ هزار مترمربع از معابر منطقه با توزیع چهار هزار تن آسفالت بهسازی شد.

خوانین‌زاده در گفت‌وگو با کرج امروز؛ اظهار داشت: پیرو درخواست شهروندان و پیگیری‌های صورت گرفته، بیش از ۳۸ هزار مترمربع از معابر منطقه با توزیع چهار هزار تن آسفالت بهسازی شد.

 وی عنوان کرد: بر این اساس با همت حوزه عمران منطقه، خیابان‌های قلم، ساسانی، خیابان شهرداری در حصارک بالا، گل دشت و دیگر نقاط آسیب پذیر در سطح منطقه با اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ساماندهی شده‌اند.

این مسئول اجرای طرح‌های زیرساختی را مهم ارزیابی کرد و بابیان اینکه رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان از مهم‌ترین اصول خدمت‌رسانی است، عنوان کرد: با توجه به این مهم، رسیدگی به بحث آسفالت به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان به‌صورت ویژه از سوی مسئولان ذی‌ربط در شهرداری منطقه پیگیری و اجرایی شد.

خوانین‌زاده، اظهار داشت: در سه ماه گذشته عملیات جدول‌گذاری به متراژ سه هزار و ۱۵۵ متر، عملیات اجرائی کف‌پوش به طول۶۵۰ مترمربع، لوله‌گذاری آب‌های سطحی، احداث هشت حلقه چاه جذبی، اصلاح هندسی و همچنین بهسازی معابر خیابان عدل حیدرآباد، تکمیل زیرسازی و جدول‌گذاری آسفالت خیابان گل دشت صورت گرفته است.

معاون عمران و ترافیک منطقه ۶ کرج گفت: تمام مراحل عملیات روکش آسفالت در معابر مذکور همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت گرفته است تا این عملیات باکیفیت و سرعت بیشتری به اجرا درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

خوانین‌زاده با اشاره به پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح منطقه در سال جاری افزود: احداث پنج بوستان محله‌ای، تعریض و بازگشایی خیابان نهم شاهین ویلا، تلاش برای ادامه مسیر بلوار شمس به سمت خیابان گوهر، بازگشایی بلوار ظفر، اتصال خیابان شبنم ۷ به بیمارستان البرز از مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه در سال جاری است.

وی با اشاره به این‌که اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول سال با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری جهت رضایتمندی شهروندان و سهولت دررفت و آمد های آنان را برنامه‌ریزی کرده و امید است بتوانیم گام‌های عمرانی مؤثری در سطح منطقه ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =