1

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: وظیفه ما است که از تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری گسترده در شهر کرج حمایت کنیم و در جهت ارتقای آن برنامه ریزی و اقدامات لازم را اجرایی کنیم.

به گزارش کرج امروز؛ محسن برجی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نشست مشترک با مهری فلاح سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: ظرفیت‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پرورش فرهنگی شهروندان بسیار مناسب است.

وی در این دیدار به بررسی امکانات و ظرفیت‌های مشترک هر دو سازمان به منظور همکاری بیشتر و پیشبرد اهداف فرهنگی شهر پرداخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت و نقش کانون و پتانسیل‌های آن در پرورش هنرمندان آینده از ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و اقدامات آتی سازمان برای کودکان و نوجوانان سخن گفت.

برجی افزود: وظیفه ما است که از تمام فعالیت‌های فرهنگی، هنری گسترده در شهر کرج حمایت کنیم و در جهت ارتقای آن برنامه ریزی و اقدامات لازم را اجرایی کنیم.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج وجود هنرمندان کشوری در البرز را سرمایه و افتخار استان خواند و به معرفی امکانات و توانمندی‌های این مجموعه و تشریح نحوه همکاری در بخش‌های مختلف پرداخت.

محسن برجی در ادامه به توجه ویژه سازمان فرهنگی به مناطق کم برخوردار و توانمندسازی کودکان و نوجوانان این مناطق اشاره داشت و به بیان برخی زمینه‌های مشترک همکاری و نمونه‌های عینی در حوزه های نمایش، برگزاری نمایشگاه آثار هنری پرداخت.

آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان به شیوه غیر مستقیم

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز نیز ضمن معرفی دقیق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و توجه ویژه‌ی این سازمان به غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تمامی ایام سال، در خصوص انجمن‌ها و لزوم برگزاری دوره‌های تخصصی سخن گفت.

 وی افزود: ما همیشه در تمام فعالیت‌ها رویکرد تربیتی و فرآیندی داشته و سعی کرده‌ایم با شیوه‌های جذاب و غیر مستقیم آموزه‌های تربیتی و مهارت‌های زندگی را به کودکان و نوجوانان بیاموزیم و در حوزه آموزش‌های تخصصی در قالب انجمن‌های هنری کانون علاقه‌مند هستیم از  هنرمندان و اساتید برجسته استان البرز استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =