آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای ۴۲ مورد طرح جهادی پاک‌سازی محله به محله در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح نقش بسزایی در بهبود سیمای شهری دارد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ از اجرای طرح پاک‌سازی محله به محله در سطح محلات منطقه خبر داد و گفت: این طرح باهدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان و تأمین رفاه و آسایش آنان هر ۲۰ روز یکبار در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه قرارگرفته است.

یگانیدر ادامه افزود: هدف از اجرای این طرح فوریتی ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی، کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی، حفظ بهداشت، جلوگیری از شیوع بیماری‌ها، تسریع عملیات جمع‌آوری زباله‌ها و حذف آلودگی‌های بصری محیطی است.

این مسول بیان کرد: طرح جهادی پاک‌سازی محله به محله در قالب ساماندهی سطح منطقه از قبیل، جدول‌گذاری، حذف زوائد بصری، رنگ‌آمیزی پایه تابلوها، رنگ‌آمیزی جداول، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، شستشوی جوی و کانیوها، تابلوهای کوچه‌ها و مبلمان شهری انجام و به‌صورت مستمر در حال اجرا است.

وی نظافت باغچه‌ها و جمع‌آوری سنگ و نخاله‌ها وپاکسازی تراکت و برچسب‌های تبلیغاتی، رنگ‌آمیزی مخازن مکانیزه، کف تراشی و شستشوی مخازن، پاک‌سازی اراضی بایر و خالی از سطح منطقه همچنین جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز پاک‌سازی انهار و کانال‌ها را از دیگر اقدامات انجام‌شده در این طرح برشمرد.

مدیر منطقه ۹ کرج همچنین تسطیح زمین‌های بایر، شستشوی جداول، آسفالت‌ریزی چاله‌های شهری، رفت‌وروب معابر، امحاء دیوارنوشته‌ها و پوسترهای غیرمجاز، رفع سد معبر، جمع‌آوری متکدیان، جمع‌آوری خاک و نخاله‌ها و رسیدگی به فضای سبز منطقه را از اهم اقدامات صورت گرفته در این طرح عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این طرح با استفاده از تجهیزاتی از قبیل بابکت، چند دستگاه خاور، لودر و به‌کارگیری کارگران خدمات شهری این منطقه اجرایی شد.

وی اضافه کرد: عملیات پاک‌سازی و جمع‌آوری خاک و نخاله سطح معابر با توجه به اهمیتی که در زیبایی بصری و تأثیر آن بر روحیه شهروندان دارد همچنان از سوی حوزه معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری و معاونت‌های اجرایی با جدیت دنبال می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج بر ضرورت اجرای طرح‌های خدمات رسان به‌صورت هدفمند تأکید کرد و گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مردم دارد و موجبات رضایتمندی شهروندان و عمران و آبادانی شهر را فراهم می‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =