آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج حفظ مبلمان شهری را صیانت از سرمایه‌های شهر دانست و گفت: اموال عمومی برای استفاده همه شهروندان اختصاص‌یافته است و باید در حفظ و نگهداری آن‌ها تلاش شود.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز با تأکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در امر حفاظت از مبلمان شهری، نگهداری و حفاظت از مبلمان و تأسیسات شهری را بیانگر فرهنگ بالای مردم و احساس مسئولیت آن‌ها در برابر دارایی‌های شهری دانست.

یگانی تجهیز و بازسازی مبلمان شهری، شستشو، پاک‌سازی و رنگ‌آمیزی جداول سطح منطقه به طول سه هزار متر را اقدامات منطقه در این خصوص برشمرد.

این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۶۰ اصله درخت در معابر منطقه کاشته شده است، افزود: وجود فضای سبز و درختان در گوشه و کنار معابر به‌ویژه در شهرهای امروزی به‌عنوان جلوه‌ای از طراوت و شادابی، همواره توانسته بخش مهمی از ناهنجاری‌های زیست‌محیطی و آلودگی‌ها را به جلوه‌ای زیبا و مفرح تبدیل کند و این منطقه در نظر دارد در سال جاری این موضوع را به جد در سطح منطقه اجرایی کند.

یگانی افزود: ساماندهی تابلو مغازه‌ها، خط‌کشی سطح معابر و خیابان‌ها به‌خصوص محل عبور عابران پیاده، جمع‌آوری بنرها و رسیدگی به مبلمان و تجهیزات پارک‌ها همچنین بهسازی بوستان‌های سطح منطقه از موضوعاتی است که به آن پرداخته می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان رسیدگی و توجه خاص به موضوع مبلمان و زیباسازی شهری و رفع نیازهای شهروندان را از برنامه‌های اولویت‌دار منطقه برشمرد که طی سال جاری اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =