پسماند

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: فعالیت‌های مرکز دفن زباله حلقه دره با استفاده از نظرات و راهکاری علمی کارشناسان و اساتید دانشگاه‌ها دانش بنیان می‌شود.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: این سازمان در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری و استفاده بهینه از نظریات و ظرفیت علمی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی سطح اول کشور، در اولین گام از حضور اساتید محترم دانشگاه آزاد بهره جست.

وی افزود: اساتید و متخصصان دانشگاه آزاد طی بازدیدی از مرکز دفن حلقه‌دره با شرایط موجود آشنا شدند تا بتوانند نظریات و راهکارهای علمی خود را جهت پیشبرد اهداف محیط‌ زیستی سازمان مدیریت پسماند شهرداری و ساماندهی مرکز دفن زباله حلقه دره ارائه دهند.

خسروی اذعان کرد: در این بازدید اساتید این مرکز علمی طرح‌های در دست اجرای سازمان از قبیل طرح توسعه کارخانه کمپوست  و معضلات آن، واحد پیرولیز، بازچرخانی شیرابه و امکان تصفیه آن را  مورد بررسی قرار دادند تا امکان ارائه طرح‌های موضوعی پیرامون رفع مشکلات موجود فراهم شود.

گفتنی است؛ مسئولین سازمان مدیریت پسماند در پایان این بازدید خواهان استفاده از  استفاده ظرفیت پژوهشی مراکز علمی و دانشگاهی پیرامون رفع مشکلات زیست محیطی مرکز حلقه دره شدند.

فعالیت‌های مرکز حلقه دره دانش بنیان می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =