1

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهردار کرج، گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای طرح آموزش قوانین و مقررات شهرسازی و شهرداری و حکمروایی شهری در سطح شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش کرج امروز؛ سید علی‌اکبر میر وکیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دعوت کمیسیون آموزش شورای عالی استان‌ها از مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج به‌منظور ارتقای سطح دانش تخصصی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و کادر پرسنلی مربوطه و...، تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص امضا شد.

میر وکیلی ضمن تقدیر و تشکر از شورای عالی استان‌ها به خاطر موافقت با برگزاری این دوره‌ها و همت والای این عزیزان در حوزه پژوهش عنوان کرد: اجرای این طرح پس از چند ماه فعالیت فشرده و همکاری ارزشمند و قابل‌تقدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در خصوص اخذ مجوزهای برگزاری دوره‌های مزبور بوده که به با یاری خدا به ثمر نشست.

 رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج در ادامه گفت: مباحث موردتوافق در این تفاهم‌نامه در قالب دوره‌های پودمانی و آزاد در سرفصل‌های متنوع قوانین شهرداری‌ها و شهرسازی، حکمروایی شهری، حقوقی، املاک، اصناف، قانون نوسازی، مباحث درآمد پایدار، بودجه‌ریزی عملیاتی، محیط‌زیست، پسماندها، حقوق شهروندی، امور قراردادها و...ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در گام اول در منطقه یک کشور شامل استان‌های البرز، زنجان، تهران، سمنان و قزوین اجرا خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: پس از نهایی شدن قرارداد در پی این تفاهم‌نامه در اسرع وقت در سطح منطقه یک کشور عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =