رشیدی

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج گفت: عملیات لکه‌گیری مسیرهای سطح منطقه به‌منظور رفع موانع حرکتی وسایل نقلیه عمومی، یکدستی معابر و روان‌سازی عبور و مرور شهری در حال اجرا است.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ بابیان اینکه رسیدگی به آسفالت و جدول معابر به‌ویژه در مناطق پرتردد یکی از مطالبات و دغدغه‌های همیشگی شهروندان در جلسات دیدار مردمی است، از تخصیص اعتبار ویژه به این مهم در سال جاری خبر داد.

رشیدی گفت: کارشناسان عمران منطقه با اولویت‌بندی معابری که نیاز بیشتری به اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت دارند، برنامه‌ریزی‌های خوبی را به‌منظور توسعه زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار در دستور کار قرار داده‌اند که با توجه به رئوس بودجه‌ای تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شود.

وی با تأکید بر اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی، از آغاز عملیات جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی معابر اصلی و فرعی خبر داد و گفت: در این راستا عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان شهیدان ثابتی و نسترن واقع در ده حسن‌آباد با صرف دو هزار تن آسفالت در حال اجرا است.

این مسئول گفت: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه‌گیری است.

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج خاطرنشان کرد: باوجود فرسودگی‌های زیاد در سطح آسفالت معابر و محلات، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت مکانیزه معابر اصلی و فرعی منطقه به‌طور مستمر با نظارت شبانه‌روزی نیروهای سازمان عمران شهرداری کرج و معاونت فنی و عمرانی منطقه و در راستای تسهیل درروند عبور و مرور شهری در حال انجام است.

وی عنوان کرد: همچنین در راستای آرام‌سازی شریان‌های اصلی و افزایش امنیت عابر پیاده، سرعت گاه آسفالتی در خیابان شهید مطهری روبروی آموزش‌وپرورش ناحیه ۳ احداث شد.

وی گفت: از جمله ابزارهای کنترل سرعت و آرام‌سازی خیابان‌های شریانی در شهرها نصب یا احداث سرعت کاه است که این مهم علاوه بر کاهش تصادفات باعث افزایش امنیت عابران می‌شود.

این مسئول با تأکید بر نیاز ارتباط دوسویه بین شهروندان و مدیران بیان کرد: همکاری و اطلاع‌رسانی شهروندان با شهرداری در رفع مشکلات شهر و شهروندی بسیار حائز اهمیت است و در تسریع حل مشکلات شهروندان می‌تواند موردتوجه قرار گیرد.

پاسخگویی به تقاضای شهروندان در اولویت برنامه‌های منطقه ۸ کرج

پاسخگویی به تقاضای شهروندان در اولویت برنامه‌های منطقه ۸ کرج

پاسخگویی به تقاضای شهروندان در اولویت برنامه‌های منطقه ۸ کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =