آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: ساماندهی، بهسازی، رفع نواقص، استانداردسازی و اصلاح سیستم روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه در دستور کار قرار دارد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: به‌منظور بررسی و رسیدگی به وضعیت نگهداشت شهر، بازدید میدانی از سطح محلات و بوستان‌های منطقه را در دستور کار قرار داده‌ایم و در کنار آن از نظرات شهروندان به‌صورت مستقیم بهره‌مندمی شویم.

یگانی با تأکید بر اهمیت بوستان‌ها به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی شهروندان افزود: با توجه به شرایط زندگی در شهرها اهمیت بوستان‌ها بیش از گذشته نمایان شده چرا که مردم با پرهیز از فضاهای بسته و منازل کوچک اشتیاق بیشتری برای وقت‌گذرانی در پارک‌ها یافتند.

وی ادامه داد: پارک‌های سطح شهر بخش مهمی از فضاهای تفریحی و تفرجگاهی هستند که در طول شبانه‌روز میزبان تعداد زیادی از شهروندان بوده و بهسازی اساسی این اماکن جزء اولویت‌های کاری حوزه فضای سبز منطقه در فصل پیش رو خواهد بود.

مدیر منطقه ۹ کرج گفت: تعمیر و شستشوی وسایل بازی، ست‌های تندرستی، رفع نواقص روشنایی، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی نیمکت‌ها و آلاچیق‌ها، رنگ‌آمیزی و ترمیم المان‌ها و غیره را مهم‌ترین اقدامات اجرایی در این زمینه عنوان کرد.

وی در این زمینه به حل برخی از نواقص مهم پارک‌های سطح شهر ازجمله تعمیر و تجهیز سیستم‌های روشنایی‌های اشاره کرد و افزود: روشنایی پارک‌ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به شهر می‌بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز، فراهم می‌کند.

یگانی خاطرنشان کرد: بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری باید در شان شهروندان منطقه باشد لذا سعی ما در شهرداری تأمین رضایت همه شهروندان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان یکی از نیازهای شهروندان و کمبودهای جدی شهر را موضوع امکانات ورزشی در پارک‌ها عنوان کرد و افزود: این مهم در این منطقه با جدیت در حال پیگیری است.

آغاز عملیات بهسازی، ساماندهی و رفع نواقص و مشکلات پارک‌های سطح منطقه ۹ کرج

آغاز عملیات بهسازی، ساماندهی و رفع نواقص و مشکلات پارک‌های سطح منطقه ۹ کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =