جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن توسط این سازمان تدوین شده که مسیر ما را تا ده سال آینده پیش‌بینی کرده است.

به گزارش کرج امروز، محمد جمشیدی گفت: اماکن تجاری، اداری، مسکونی و معابر پرخطر و... در این طرح ذکر و ظرفیت جذب نیرو با توجه به جمعیت بازنشستگان در آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این برنامه تحقیقاتی برای اولین بار بین تمام سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی کل کشور تدوین و همه بایدها و نبایدها، کمبودها، الزامات این سازمان و خطرات و تهدیدات شهری در آن گنجانده شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در خصوص ارتقای معیشت پرسنل چندین مرتبه به سازمان شهرداری‌ها مراجعه کرده‌ایم و جلساتی داشتیم، مشکلات طرح شده و راهنمایی‌هایی را دریافت کردیم.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم تا حد توان و با کمک اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم حتی قسمت کوچکی از مشکلات آتش‌نشانان را برطرف کنیم.

جمشیدی گفت: مقرر شد تا مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی نیز همکاری عمیقی با مجموعه ما داشته باشد و در مسیر تحقیقات تا برطرف شدن مشکلات ما را همراهی کند.

وی افزود: تلاش ما بر این است سقف اضافه کار نیروهای عملیاتی را از ۱۲۰ ساعت به ۱۷۵ ساعت برسانیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تلاش می‌کنیم با تصویب لایحه افزایش میزان اضافه‌کاری کارکنان نیروهای عملیاتی تا سقف ۱۷۵ ساعت، اعمال مبلغ دو میلیون تومان در فیش حقوق ماهیانه در قالب رفاهیأت و افزایش پرداخت کمک هزینه غذا به مبلغ دو میلیون تومان از سوی اعضای شورای اسلامی، بخشی از دغدغه‌های نیروهای عملیاتی را حل کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =