محمد جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۱۰۲ مورد حریق و انجام ۱۲۱ نجات در هفته‌ای که گذشت خبر داد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: طی هفته گذشته، با حضور هزار و ۴۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۲۵ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۹۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۰۲ مورد حریق و ۱۲۱ مورد نجات رسیدگی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، با اشاره به اینکه ۲۶ مورد احتیاط  و ۳۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت، بیان کرد: همچنبن در هفته‌ای  که گذشت ۸۴ مورد نجات‌یافته، ۴ مصدوم و ۱ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

این مسئول ادامه داد: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۴ حریق و ۱۴  حادثه و اعزام ۷ مورد مأموریت کمکی به ایستگاه‌های هم‌جوار ایستگاه ۱۱۴ با ۸ حریق و ۱۰  حادثه و اعزام ۷ مورد مأموریت کمکی به ایستگاه‌های هم‌جوار ایستگاه ۱۲۳ با ۱۰ حریق و ۸  حادثه و ۳ مورد مأموریت کمکی به ایستگاه‌های هم‌جوار صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری نیز طی هفته گذشته تعداد ۱۳ مورد جواز و ۳۹ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۰۸ نفر کارشناس صادر شد.

جمشیدی با بیان اینکه تعداد ۱۵ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۹ مورد و تعداد ۱۱ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۳۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری طی هفته گذشته صورت گرفت، اضافه کرد: همچنین در این هفته صدور ۷ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۵ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۰ نفر کارشناس اعزامی انجام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =