آسفالت عمران

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از توزیع بیش از ۴ هزار تن آسفالت در بلوار تربیت مربی، خیابان‌های شهیدان ثابتی و نسترن در منطقه ۸ خبر داد.

میلاد شیخ پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: بهسازی و اصلاح معابر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج بر اساس زمانبندی و برنامه مشخص و با توجه به اولویت بندی نیاز مناطق، طبق استانداردهای مطلوب شهری در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: در این راستا روکش آسفالت مکانیزه بلوار تربیت مربی با صرف قریب به هزار و ۸۸۵ تن، خیابان ثابتی با تناژ مصرفی حدود هزارو ۴۵۰ تن و خیابان نسترن با صرف حدود ۶۰۰ تن و فاز دوم  بلوار تربیت مربی با تناژ حدود ۵۰۰ تن آسفالت با نظارت نیروهای اداره معابر سازمان عملیاتی شده است.

شیخ پور همچنین با اشاره به اهمیت خط کشی معابر در مبلمان شهری و نظم بخشی به ترافیک و عبور و مرور وسایل نقلیه یادآور شد: پس از اتمام عملیات روکش آسفالت بلوار تربیت مربی، خط کشی محوری این معبر در دولاین رفت و برگشت، به طول ۱۵۰۰ متر به صورت ممتد و منقطع با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به همت عوامل ترافیکی سازمان اجرایی شده و همچنین خط کشی خیابان نسترن و ثابتی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =