دیوان

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: اتحادیه‌های صنوف مزاحم طبق رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری باید از شهرداری استعلام بگیرند.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برگزاری سی‌وششمین جلسه کمیسیون بند ۲۰ در صحن شورای شهر، گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج دادنامه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۱۰۷۲ به اتحادیه‌ها ابلاغ گردیده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج افزود: طبق دادنامه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری اتحادیه‌ها موظف می‌شوند پیش از صدور پروانه کسب از شهرداری استعلام بگیرند.

وی به یکی دیگر از مصوبات این جلسه اشاره کرد که به وضعیت مجتمع صنفی آهن‌فروشان و مجتمع صنفی شیخ آباد اختصاص دارد و گفت: مقرر شده است موانع و مشکلات بر سر راه راه‌اندازی مجتمع آهن‌فروشان طی مکاتبه‌ای به کمیسیون تلفیق شورا ارسال شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تاکید کرد: نتیجه مکاتبه با کمیسیون تلفیق شورا با هدف تشکیل کارگروهی برای رفع موانع راه‌اندازی و بهره‌برداری از مجتمع‌های یاد شده، به استانداری البرز ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =