پلمپ ضایعات - کراپ‌شده

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از صدور اخطار برای مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات منطقه ۱۰ خبر داد و افزود: در صورت عدم توجه به اخطار، این مراکز پلمب خواهند شد.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: اخطار و تذکرات لازم برای جلوگیری از ادامه کار و جمع‌آوری پسماندها به مراکز جمع‌آوری ضایعات در منطقه ۱۰ که به‌صورت غیرمجاز اقدام به تفکیک غیراصولی پسماند و آلوده کردن محیط‌زیست می‌کردند، ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای در جلوگیری از فعالیت مراکز جمع‌آوری غیرمجاز ضایعات دارد، از اهمیت تفکیک از مبدأ پسماندها به‌منظور کاهش تولید زباله و حفظ محیط‌زیست سخن گفت و از شهروندان خواست که سازمان مدیریت پسماند را جهت تحقق این مهم یاری کرده و از تحویل پسماندهای خود به افراد و مراکز غیرمجاز اجتناب کنند.

خسروی افزود: به منظور تحویل پسماندهای خشک شهروندان، پیمانکار مجاز جمع‌آوری پسماندهای قابل بازیافت تعیین شده و از طریق سامانه بهروب و یا خودروهای ملودی آماده دریافت پسماندهای خشک و قابل بازیافت شهروندان است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت همکاری مردم بر اجرای طرح تفکیک از مبدأ، اضافه کرد: مشارکت شهروندان با برنامه‌های مدیریت شهری ضمن کاهش تولید زباله، از ایجاد بستر برای سوءاستفاده از کودکان کار جلوگیری کرده و درصورتی‌که زباله‌های خانگی در منزل تفکیک شوند و پسماندهای خشک‌ مثل کاغذ و قوطی‌های فلزی و پلاستیک داخل آن‌ها نباشد، دیگر افراد متجاهر کیسه‌های زباله را پاره نخواهند کرد و همین موضوع تأثیر فراوانی بر نگهداشت و پاکیزگی شهر نیز برجای می‌گذارد.

اخطار و پلمب در انتظار مراکز غیرمجاز تفکیک

اخطار و پلمب در انتظار مراکز غیرمجاز تفکیک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =