دانشی کهن

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاوری شهرداری کرج از رسیدگی به پرونده ۶۵ صنف مزاحم در کمیسیون بند ۲۰ خبر داد.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تشریح اقداماتی کمیسیون بند ۲۰، گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار جلسه بدوی در مناطق تشکیل شده است.

وی به تشکیل شش جلسه کمیسیون نهایی بند ۲۰ با حضور اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: به پرونده ۶۵ صنف مزاحم بنابر برداشت شهرداری و شکایات واصله رسیدگی شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاوری شهرداری کرج به صدور قرار کارشناسی جهت پنج پرونده صنف بر اساس آرای اصداری دیوان عدالت اداری اشاره کرد و توضیح داد: ۱۵ واحد صنفی نیز بر اساس آرای اصداری از کمیسیون بند ۲۰ پلمب شدند.

دانشی کهن در ادامه از جمع آوری ۱۰ واحد صنفی بر اساس آرای اصداری از کمیسیون بند ۲۰ خبر داد و افزود: تلاش شده در جلسات با دعوت از رئسای اتحادیه‌های صنوف مزاحم تبادل نظر برای انجام هرچه بهتر اقدامات انجام شود.

وی همچنین به نشست کارگروه تخصصی مشاغل در دفتر دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد به منظور جانمایی زمین مناسب از اراضی در اختیار اداره کل راه و شهرسازی به منظور ایجاد سایت ساماندهی صنوف مغایر با ساختار شهری اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =