عفاف و حجاب

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف همواره باید از خودمان شروع کنیم و رفتار مناسب هر فرد بهترین الگوی مناسب برای دیگران است.

به گزارش کرج امروز، محسن برجی در نشست هم اندیشی پیرامون حجاب و عفاف که با حضور محمود دهقان مدیر کل حراست و سرهنگ غلام قربانی فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: باید همه ما از جمله شهروندان و دستگاه‌هایی که متولی این موضوع هستند همت کنیم تا موضوع مهم عفاف و حجاب در حد شعار باقی نماند.

وی ضمن قدردانی از همکاری پرسنل سازمان فرهنگی در اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، عنوان کرد: در صورتی که مسئولان این مهم را در خود و خانواده تقویت کنند، شهروندان نیز به تحقق آن ترغیب می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف همواره باید در ادارات نیز مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد: مشکل زمان ما ندانستن نیست بلکه عدم توجه و عمل نکردن به آن چیزی است که می‌دانیم.

 وی در ادامه اضافه کرد: پوشش ظاهری مناسب فقط مختص به بانوان نیست و آقایان نیز باید عفاف و حجاب را رعایت کنند و این زمانی اتفاق می‌افتد که به آن باور و یقین داشته باشند.

برجی نوع بیان و لحن مناسب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر را مناسب ترین روش جهت نهادینه کردن آن برشمرد و گفت: همواره لطافت در رفتار و بیان مناسب بهترین اثر را خواهد گذاشت و با استفاده از این روش می توان به نتایج مطلوبی رسید.

هویت زدایی از مفهوم خانواده دسیسه دشمنان است

در ادامه این نشست مدیرکل حراست شهرداری کرج  هویت زدایی ارزش‌ها از مفهوم خانواده را از دسیسه‌ها دانست و اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات منفی و عادی انگاری مسائل ضد ارزشی در پی تخریب بنیان خانواده هستند و در این بین مردان با غیرت مردانه و زنان با حساسیت و هوشیاری زنانه می توانند استحکام خانواده خود را حفظ کنند.

محمود دهقان با اشاره به خودسازی و تزکیه نفس برای عمل به امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف همواره باید از خودمان شروع کنیم و رفتار مناسب هر فرد بهترین الگوی مناسب برای دیگران است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و هنری برای کارکنان و شهروندان در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را برای تبیین و ترویج این موضوع مهم دانست.

تلاش کنیم عفاف و حجاب در حد شعار نماند

تلاش کنیم عفاف و حجاب در حد شعار نماند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =