خسروی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان روستای ناریان واقع در شهرستان طالقان اعزام شدند.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: بارش باران و نزولات آسمانی به‌عنوان یکی از نعماتی است که خداوند برای ادامه حیات به  مخلوقات خود عنایت می‌فرماید، اما گاهی دخالت بشر و تغییرات اکولوژی طبیعت باعث می‌شود که این نعمت الهی تبدیل به مشکل شود و خساراتی را ایجاد کند.

وی با اشاره به رخداد حادثه سیل اخیر، از اعزام تجهیزات و ماشین‌آلات برای کمک به مردم سیل‌زده روستای ناریان در شهرستان طالقان سخن گفت و افزود: با توجه به حجم بارش‌های تابستانی و رگباری بودن نزولات آسمانی در این سامانه بارشی، متأسفانه در برخی نقاط استان البرز شاهد جاری شدن سیلاب و گل‌ولای و مسدود شدن معابر و راه‌های دسترسی روستایی بودیم که حسب نیاز با حضور عملیاتی ماشین‌آلات سازمان پسماند، مشکل برطرف شد.

خسروی بابیان اینکه با تمهیدات به‌عمل‌آمده خوشبختانه در بارش‌های اخیر مشکل خاصی در سطح شهر کرج رخ نداده است، اضافه کرد: هدف مدیریت شهری کلان‌شهر کرج این است که با اقدامات پیشگیرانه مانع از بروز خسارت به شهر و شهروندان در این‌گونه موارد شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در پایان گفت: امیدواریم با مشارکت شهروندان فهیم در حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی و توسعه فضای سبز و کاشت درخت، در آینده دیگر شاهد رخدادهایی نظیر سیل نباشیم.

اعزام ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند کرج به سیل‌زدگان ناریان

اعزام ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند کرج به سیل‌زدگان ناریان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =