اسدیان آتش نشانی

رئیس سازمان از اطفای ۱۰۴ حریق در هفته‌ای که گذشت خبر داد و افزود: همچنین در این هفته ۱۴۴ مورد عملیات نجات نیز صورت پذیرفته است.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: طی هفته گذشته، با حضور هزار و ۵۶ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۳۰۱ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۴۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۰۴ مورد حریق و ۱۴۴ مورد نجات رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته ۶۱ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت، بیان کرد: در این هفته ۷۶ مورد نجات‌یافته، ۵ مصدوم و ۴ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۷ حریق و ۱۱  حادثه، ایستگاه ۱۲۵ با ۵ حریق و ۱۲  حادثه و ایستگاه ۱۲۴ با ۴ حریق و ۱۳ حادثه، صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری نیز تعداد ۱۸ مورد صدور جواز و ۴۲ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۴۰ نفر کارشناس طی هفته‌ای که گذشت، صادر شد.

جمشیدی اشاره کرد: همچنین صدور ۸ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۶ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۵ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۱۶ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۲۰ مورد و تعداد ۴۴ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۰۰ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف طی یک هفته گذشته انجام‌شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =