اتوبوس - کراپ‌شده

سرپرست سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج از ارائه سرویس‌های رایگان به‌منظور رفاه حال عزاداران امام حسین (ع) طبق سنوات گذشته و در مکان‌های پیش‌بینی‌شده خبر داد و گفت: این خدمت‌رسانی از روز اول ماه محرم در حال اجرا است.

محسن امیدوار حسینی در گفت‌وگو با کرج امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری در نقاط مختلف شهر کرج و با توجه به درخواست‌های مطرح‌شده از سوی مراکز فرهنگی و هیئات مذهبی این کلان‌شهر، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج همچون سنوات گذشته ارائه سرویس‌های ویژه‌ای را به‌صورت رایگان جهت دسترسی آسان‌تر شهروندان به‌منظور شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون و بر اساس برنامه‌ریزی‌های مشخص‌شده، اتوبوس‌های این سازمان از شب اول محرم ارائه خدمات ویژه‌ای را در ۴ نقطه از شهر کرج برای ایاب و ذهاب عزاداران هیئت فاطمیون غرب کرج، مسجد جامع کرج، امامزاده حسن (ع) و... آغاز کرده‌اند.

امیدوار حسینی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا به‌طور میانگین تعداد ۱۰ دستگاه برای این منظور اختصاص داده‌شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک شدن به‌روزهای عزیز تاسوعا و عاشورا تعداد اتوبوس‌های اعزامی توسط این سازمان افزایش یابد.

سرپرست سازمان در خصوص زمان خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی بیان کرد: اتوبوس‌های مذکور از ساعت ۱۹:۳۰ الی ساعت ۱ بامداد در محل‌های اشاره‌شده مستقر می‌باشند تا شهروندان را به نقاط مختلف شهر برسانند.

این مسئول در توضیح اقدامات سازمان در ماه محرم ادامه داد: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری از اقدامات خود نسبت به نصب بنر در جلوی اتوبوس‌های سازمان در ایام محرم اقدام کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =