2

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از اجرای طرح ویژه نظارت بر صنوف مزاحم و پلمب دو واحد صنفی غیرمجاز با حکم دادستانی و دستور قضایی در شهرک شهید مدرس و خیابان فردوسی خبر داد..

مرتضی شریف کاظمی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: طی اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن عمومی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و مزاحم، این منطقه به‌منظور رسیدگی به شکایات مردمی اقدام به پلمب واحدهای صنفی متخلف کرده است.

وی اضافه کرد: صنوفی که با ایجاد مزاحمت برای شهروندان موجب اختلال در نظم شهری می‌شوند در وهله اول با تذکر شفاهی و سپس اخطار کتبی تذکر داده می‌شود و در صورت عدم رفع تخلف با حکم دادستانی و دستور قضایی اقدام به پلمپ واحد مربوطه می‌شود.

شریف کاظمی ادامه داد: در این راستا معاونت خدمات شهر منطقه بر اساس قانون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها (صنوف مزاحم و متخلف) نسبت به پلمب دو واحد صنفی متخلف با آلودگی صوتی و مشکلات زیست‌محیطی اقدام کرده است.

وی در خصوص احقاق حقوق شهروندان و رفع تخلفات شهری در سطح منطقه خود اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری‌ها رفع تخلفات شهری بوده و سد معبر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 شریف کاظمی خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح، بازدید و نظارت ویژه سایر محلات این منطقه نیز در دستور کار قرار داده‌رشده و به زودی با سپری شدن مراحل قانونی، پلمب واحدهای متخلف انجام می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =