محسن امیدوار

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: در دهه اول محرم در مجموع ۱۵۶۰ سرویس اتوبوس در سطح شهر عزاداران را جابجا کرده‌اند.

محسن امیدوار حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به ارائه سرویس‌های رایگان اتوبوس به شهروندان کرجی  در دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اشاره کرد و افزود: اتوبوس‌های این سازمان از شب اول محرم ارائه خدمات ویژه‌ای را در ۴ نقطه از شهر برای ایاب و ذهاب عزاداران هیئت فاطمیون غرب کرج، مسجد جامع کرج، امامزاده حسن (ع) و... در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: اتوبوس‌های مذکور از ساعت ۱۹:۳۰ الی ساعت یک بامداد در محل های اشاره شده مستقر بودند تا شهروندان را به نقاط مختلف شهر برسانند.

امیدوارحسینی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا به طور میانگین تعداد ۱۰ دستگاه برای جابجایی عزاداران در نظر گرفته شد، اظهار کرد: البته تعداد اتوبوس‌ها در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) افزایش یافت.

این مسئول تاکید کرد: در دهه اول محرم در مجموع ۱۵۶۰ سرویس اتوبوس در سطح شهر عزاداران را جابجا کرده‌اند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج در ادامه با اشاره به خدمات ویژه این سازمان در تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: در روز تاسوعا در مجموع ۴۰ دستگاه و در روز عاشورا نیز ۳۲ دستگاه اتوبوس برای جابجایی عزاداران در نظر گرفته شد.

وی ابراز کرد: هر یک از این اتوبوس‌ها در قالب ۲ سرویس به شهروندان خدمات ارائه دادند.

این مسئول گفت: علاوه بر این، طی این دو شب ۱۵ دستگاه اتوبوس هم در اختیار پلیس راهور قرار داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =