قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای پارلمان شهری با افق دید مشترک، دارای سلایق، عقاید و نظرات مختلفی هستند که با همگرایی و وحدت انسجام می‌توان باعث پیشرفت شهر و رضایتمندی مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛علی قاسم پور در ابتدای شصت و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تقارن آن با  روز خبرنگار اظهار داشت: آنچه امروز پیش از پیش مورد نیاز شهر و شورای شهر  است همگرایی و حرکت همه اعضای شورای شهر با یکدیگر برای خدمت رسانی بیشتر به مردم در سال دوم دوره ششم شورای شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رئیسه سال اول دوره ششم شورای شهر کرج بیان کرد: فصل رقابت های انتخاباتی درون شورای شهر و رقابت های مرسومی که وجود دارد چه در انتخاب شهردار و یا انتخاب هیئت رئیسه به پایان رسیده و امروز نیاز شهر ، شورا و مردم همگرایی و خدمت بیشتر است که الحمدالله این روحیه در شورای ششم وجود دارد تا در کنار همکاران ارزشمندم به مردم خدمت رسانی شود.

قاسم پور ،آرامش را لازمه شهر عنوان و تصریح کرد: درخواست بزرگان شهر نیز از اعضا پارلمان شهری و مدیریت شهر ایجاد آرامش در شهر است.

وی  ۱۳ عضو شورای شهر را یده واحده عنوان کرد و افزود: وجود اختلاف سلیقه و تضارب آرا امری طبیعی و گاهی هم سازنده و به نفع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =