همایش

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج از حضور مدیران شهری کرج در اولین نشست هم‌اندیشی و مدیریت دانش، پیرامون بررسی وضعیت موجود و مدیریت ترافیک شهری و حمل‌ونقل عمومی که به همت مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران و شورای عالی استان‌ها برگزار شد، خبر داد.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو با کرج امروز، با اشاره به اینکه در این نشست با همراهی مسعود محمدی، عضو و رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج حضور پیداکرده است، گفت: این نشست با عنایت به تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین شورای عالی استان‌ها با مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران باهدف تعامل، توانمندسازی و انتقال تجارب و تقویت نظام مدیریت شهری برگزار شد.

این مسئول در ادامه به تشریح عناوین مطرح‌شده در اولین نشست هم‌اندیشی و مدیریت دانش در مدیریت ترافیک شهری و حمل‌ونقل عمومی کشور پرداخت و افزود: ازجمله این عناوین می‌توان به مباحث ترافیک شهری، ارتباط ترافیک و آلودگی هوا، ارتباط معاینه فنی صحیح و آلودگی هوا و ساخت تقاطعات غیر هم‌سطح و تأثیر آن در ترافیک شهری اشاره کرد.

به گفته فرشاد، این نشست با حضور روسای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و معاونان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌های مراکز استان‌ها برگزار شد.

اولین نشست هم‌اندیشی و مدیریت دانش در مدیریت ترافیک شهری و حمل‌ونقل عمومی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =