8

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج گفت: براثر ترکیدگی لوله آب در بلوار تربیت مربی، مسیر شمال به جنوب این محدوده، دچار نشست شده بود که بدون فوت وقت مشکل به وجود آمده مرتفع شد.

به گزارش کرج امروز؛ مهدی رشیدی با اعلام این خبر گفت: با اعلام نشست زمین در بلوار تربیت مربی کارشناسان و عوامل اجرایی در محل حادثه حاضر شدند و ضمن نصب علائم هشدار دهنده با بررسی و بازبینی در این محدوده اقدامات لازم را انجام دادند.

رشیدی با اشاره به اینکه ترکیدگی لوله آب عامل اصلی این حادثه بوده است، افزود: طی بازدید رضا غفاری مدیر آبفای کرج این مشکل مرتفع و تا چند روز آینده‌ترمیم آسفالت آن انجام می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج، شهرداری را نهادی مردمی دانست و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات شهری را از وظایف اصلی بیان و عنوان کرد: شهرداری منطقه با توجه به این مهم بلافاصله پس از مطلع شدن از وضعیت حادثه شده در کمترین زمان مشکل را مرتفع کرد.

ترکیدگی لوله آب شهری علت نشست زمین در بلوار تربیت مربی

وی اهمیت موضوع پیش‌آمده را مهم دانست و عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع شرکت آب و فاضلاب نیز برای بررسی و رفع مشکلات موجود فراخوان شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته پروژه آسفالت بلوار تربیت مربی حسن‌آباد با همکاری شبانه‌روزی معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران شهرداری کرج، اجرایی شده بود.

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج بابیان اینکه آسفالت این بلوار به‌منظور تسریع دررفت و آمد شهروندان و باهدف ارائه خدمت‌رسانی به شهروندان انجام‌شده بود، افزود: مشکل نشست این محدوده نیز بدون هیچ‌گونه خسارتی مرتفع و نسبت به آسفالت آن اقدام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =