10

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: باهدف بهسازی معابر و تسهیل تردد شهروندان طی یک ماه گذشته حدود پنج هزار و ۵ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۰ کرج توزیع شد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با اشاره به اینکه عملیات تراش و روکش معابر سطح منطقه به‌صورت گسترده در حال اجرا است، گفت: این عملیات باهدف بهسازی و سهولت در عبور و مرور خودروها و تردد شهروندان با توزیع  پنج هزار و ۵ تن آسفالت اجرایی شده است.

حسینی گفت: برای رفع مشکلات ناشی از فرسوده بودن آسفالت تونل و پل بیلقان، با همکاری و مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج عملیات تراش و روکش آسفالت این محدوده اجرایی شد.

وی جلب رضایتمندی شهروندان را از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های مدیریت شهری دانست و بیان کرد: عملیات گسترده آسفالت‌ریزی معابر در نقاطی که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند تا پایان سال اجرا می‌شود.

بهسازی، ساماندهی و رفع خرابی معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ کرج انجام شد

بهسازی، ساماندهی و رفع خرابی معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ کرج انجام شد

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج بیان کرد: اجرای عملیات بهسازی معابر بنا بر نیازسنجی و کارشناسی و اولویت‌بندی‌ها و درخواست‌های شهروندان، در منطقه صورت می‌گیرد.

سید احمد حسینی در ادامه از آغاز عملیات باکس گذاری در دیواره‌های خط ۴ حصار خبر داد و گفت: این عملیات باهدف زیباسازی جداره‌های شهری و توسعه فضای سبز در محدوده مسکونی بلوار خط ۴ حصار اجرایی شده است.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: به‌منظور اجرای این عملیات دیواره‌های جانبی در دو طرف بلوار خط ۴ حصار حدفاصل خیابان انقلاب ۱۱ تا تپه الله‌اکبر با جمع‌آوری دیوارهای بتنی و حفاری و برداشت سنگ‌ریزه‌ها برای نصب فلاورباکس اماده‌سازی شد.

حسینی در ادامه اظهار داشت: این پروژه در راستای بهسازی سیما و منظر شهری و تغییر چهره این محدوده که با دیوار خاکی و صخره‌ای و دیوارهای بتنی وضعیت نامناسبی ازلحاظ دید بصری و زیست‌محیطی در این مسیر پرتردد ایجاد کرده بود، توسط واحد فضای سبز منطقه اجرا و طی آن گیاهان متنوع برای ارتقاء بصری و افزایش سرانه فضای سبز کاشته می‌شود.

بهسازی، ساماندهی و رفع خرابی معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ کرج انجام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =