آغاز عملیات عمرانی - کراپ‌شده

مدیرکل نظارت بر تقاطعات غیرهمسطح و بزرگراه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از آغاز به کار اقدامات لازم جهت احداث تقاطع «موذن_جمهوری» خبر داد و گفت: این تقاطع با هدف اتصال کریدور شمالی و جنوبی شهر در دستور کار معاونت قرار گرفته است.

مهدی سلمانی در گفت‌وگو با کرج امروز، با اشاره به اینکه در هفته آینده، اسناد، جهت انتخاب پیمانکار پروژه بارگذاری می‌شود و فرآیند مناقصه آغاز می‌شود، گفت: اتصال کمربندی شمالی جنوبی به بزرگراه شهید سلیمانی از جمله اهداف احداث این تقاطع به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به اینکه مدت زمان اتمام پروژه مذکور در برآورد اولیه، ۱۸ ماه محاسبه شده‌است، اظهار داشت: تکمیل این رینگ، سهم بسزایی در رفع معضل ترافیک و آمد و شد شهری دارد.

مدیرکل نظارت بر تقاطعات غیرهمسطح و بزرگراه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در تشریح جزئیات پروژه به احداث پل روگذر شمالی جنوبی و لوپی که تامین جهت حرکتی جنوب به غرب را داشته باشد، اشاره و طول پل را ۶۶۰ متر عنوان کرد.

به گفته سلمانی، عرشه بتنی پل روگذر در تقاطع غیرهمسطح «موذن_جمهوری» ۲۲۰ متر بوده و سازه آن از نوع باکس بتنی پیش تنیده است که در هفت دهانه اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =