محسن امیدوار

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه به زودی ۵۰ دستگاه اتوبوس به خطوط کرج اضافه می شود، گفت: مناقصه بکارگیری راننده در  اواخر این ماه انجام می‌شود و با با انعقاد قرارداد با پیمانکار انتخاب شده، ۱۰۰ راننده برای ۵۰ اتوبوسی که قرار است به خطوط اضافه شود، بکار گرفته می‌شود.

محسن امیدوار حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، بنا است از ۱۶ شهریور ماه اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای جابجایی زائرین اربعین آغاز شود.

وی با بیان اینکه همه این اتوبوس‌ها از ظرفیت بخش خصوصی به کار گرفته شده اند، توضیح داد: بر این اساس هیچ خللی در کمیت و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان کرجی ایجاد نمی‌شود و تردد اتوبوسها مثل سابق در خطوط مختلف شهری صورت می‌گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه به زودی ۵۰ دستگاه اتوبوس به خطوط کرج اضافه می شود، گفت: مناقصه بکارگیری راننده در  اواخر این ماه انجام می‌شود و با با انعقاد قرارداد با پیمانکار انتخاب شده، ۱۰۰ راننده برای ۵۰ اتوبوسی که قرار است به خطوط اضافه شود، بکار گرفته می‌شود.

امیدوار حسینی تاکید کرد: با این اقدام بخشی از کمبود اتوبوس در خطوط پرتردد شهر کاهش می یابد و شهروندان با سرفاصله زمانی کمتری می‌توانند از مبداء به مقصد خود برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =