آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: تمهیدات ویژه در خصوص عملیات لایروبی انهار روباز و روبسته، کانال‌ها و نقاط حساس در قالب یک برنامه فشرده صورت گرفته است.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: با اشاره به اینکه عملیات لایروبی انهار و کانال‌های روباز و بسته با نظارت خدمات شهر منطقه انجام می‌شود، اظهار داشت: با توجه نزدیک شده به فصل بارش و احتمال آب‌گرفتگی معابر در هنگام بارندگی، جوی‌ها نقش پررنگی در هدایت سیلاب‌ها و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر ایفا می‌کنند.

این مسئول افزود: از آنجایی‌که این آبگذرها در طول مدت سال به دلیل انباشته شدن پساب‌ها و گل‌ولای، کم‌عمق می‌شوند لذا هرساله در این فصل عملیات لایروبی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: انهار واقع در خیابان شهید بهشتی، زیرگذر طالقانی، زیرگذر محمد شهر، زیرگذر بلوار دانش‌آموز، همچنین کانال میدان والفجر از جمله مسیل‌هایی است که لایروبی و سپس با تانکر آب شست‌وشو داده‌شده‌اند.

در همین راستا، لایروبی جوی‌ها، نظافت حوضچه‌ها، تعمیر جداول، بررسی و اصلاح شیب معابر برای مسیر آب‌ها، بررسی و اقدام برای شناسایی حفر چاه‌های ضروری، نظافت و نگهداشت فضای سبز انجام شد.

یگانی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان و رعایت اصول بهداشتی و زیست‌محیطی در وضعیت فعلی تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌های پاک‌سازی و لایروبی انهار و کانال‌ها خواهد داشت از شهروندان خواست تا به‌منظور کمک به شهرداری از ریختن زباله و ضایعات دیگر در انهار و مسیل‌های آب خودداری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =