مرتضی شریف کاظمی

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: طرح جمع آوری یک روز در میان زباله از تیرماه در شهرک بنفشه اجرایی و با استقبال ساکنان مواجه بوده است.

مرتضی شریف کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز،  با اشاره به برخی از خدمات شهرداری منطقه ۲ به شهروندان از جمله ساکنان شهرک بنفشه اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات در راستای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات رسانی، افزایش سرانه های ورزشی بود که با جلسات کارشناسی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: بر این اساس، احداث زمین چمن ورزشی درشهرک بنفشه در دستور کار این منطقه قرار گرفت و با تلاش همکاران، عملیات ساخت این زمین به تمام رسیده و در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به احداث سرای محله در این شهرک توضیح داد: با توجه به جمعیت زیاد شهرک، ایجاد سرای  محله در آن به شدت احساس می‌شد و بر این اساس به همت مدیریت شهری کرج، سرای محله احداث و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخاب شهرک بنفشه به عنوان پایلوت اجرای طرح جمع آوری یک روز در میان زباله در منطقه دو اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شهروندان از این طرح که از تیرماه، اجرایی شده، استقبال زیادی داشته‌اند.

شریف کاظمی بیان کرد: جمع آوری روزانه زباله‌ها علاوه بر تحمیل هزینه گزاف به شهر و نیاز به منابع انسانی و مالی گسترده، مشکلات زیست محیطی و آلودگیهای بصری را به به دنبال داشت.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی به ساکنین دارد که طبق زمانبندی مشخص اجرایی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =