جلسه شورای شهر

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به حساسیت کار شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اختلاف و دو دستگی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از وظیفه اصلی خود و تمرکز برکارهای عمرانی و خدمت به مردم دور می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غفور قاسم پور در کمیته تثبیت اعیانی که با حضور دادستان کرج، معاون قضایی دادگستری استان البرز، فرماندار کرج و اعضای شورای شهر کرج در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: فرصت‌های خدمتگزاری بسیار محدود است و زمان زود سپری می‌شود و نباید این فرصت برای خدمت به مردم را از دست داد.

وی تصریح کرد: همه باید به عنوان خادم مردم دست به دست هم بدهیم و منافع شخصی خود را کنار بگذاریم و در جهت منافع عمومی و مصلحت مردم کار کنیم؛  خدمت به مردم  باید سرلوحه کارها  قرار بدهیم.

قاسم پور با اشاره به موضوع انتخاب شهردار جدید کرج افزود: انتظار می‌رود هرچه زودتر بحث حوزه مدیریت شهری کرج تعیین تکلیف شود تا بتوانیم در فضای جدید که در بین مسئولان وجود دارد در فضای اتحاد انسجام و همدلی خدمات رسانی را به مردم استمرار ببخشیم.

فرماندار کرج تاکید کرد: در حوزه مدیریت شهری مساعدت و کمک خواهیم کرد و طرح و برنامه‌های مدیریت شهری کرج باید در چارچوب و شاخص‌های پیشنهادی به استانداری البرز و فرمانداری کرج ارائه شود.

قاسم پور با اشاره به سپری شدن بیش از یک سال از عمر شورای ششم شهر کرج خاطرنشان کرد: سال پر فراز و نشیبی در حوزه مدیریت شهری گذشتو امیدواریم در فرصت باقی مانده شاهد سیاست گذاری و اجرای پروژه شاخص و اثرگذار شهری در مناطق مختلف شهر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =