محمد اسدیان

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: تا پیش از شورای ششم هیچ گونه اقدامی برای افکار سنجی در خصوص مطالبات شهروندان در شهر کرج انجام نگرفته اما اکنون این موضوع به عنوان یک حرکت جدید در برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد اسدیان پیش از ظهر امروز (۱۵ شهریور) در کمیته تثبیت که با حضور دادستان کرج، معاون قضایی دادگستری استان البرز، فرماندار کرج و اعضای شورای شهر کرج در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد اظهار داشت: واقعیت امر این است که در سال٬های گذشته سازمان‌های وابسته شهرداری کرج خدمت محور تعریف نشده و از دانش لازم در حوزه های خدماتی برخوردار نبوده‌اند.

وی ادامه داد: امروزه شهرداری‌های موفق به سمت هوشمند سازی رفته‌اند و ارباب رجوع با سیستم‌های الکترونیکی با این نهادهای عمومی در ارتباط هستند یا خدمات می‌گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: شورای ششم کرج در حال معماری بدنه مدیریت شهری و منطبق سازی آن با نیازهای روز است چرا که این موضوع از خواسته‌های مسئولان فرادستی به ویژه وزارت کشور است.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: تا پیش از شورای ششم هیچ گونه اقدامی برای افکار سنجی در خصوص مطالبات شهروندان در شهر کرج انجام نگرفته اما اکنون این موضوع به عنوان یک حرکت جدید در برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

وی تاکید کرد: تلاش‌ها بر این است تا نقش شهروندان در بهبود و ارتقای خدمات مدیریت شهری بیشتر و پررنگ تر دیده شود.

اسدیان گفت: موضوع مهم دیگر در مدیریت شهری کرج شفاف سازی خدمات و ارائه راهکارها برای مقابله با مفاسد است که مصادیق آن در تعارض منافع دیده است.

وی بیان داشت: بر همین اساس طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری کرج به سمتی حرکت می‌کند که سازمان و افراد خدمات دهنده نتوانند در امور به نفع خود دخل و تصرف داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =