جلسه هم اندیشی معاونین نوسازی مناطق

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج از افزایش ۲۶۹ درصدی اخذ عوارض نوسازی در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

علی خدابنده لو در گفت‌وگو با کرج امروز، ضمن اشاره به جلسه مسئولین نوسازی مناطق که با حضور علی سلطانی مقدم، معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج و عباس سعیدی کیا، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه عملکرد مناطق در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، بررسی و مشخص شد سال گذشته ۱۹ هزار فیش نوسازی از واحدهای سطح شهر اخذ شده، این در حالی است که طی ۵ ماه ابتدایی سال جاری تعداد این فیش‌ها به ۲۶ هزار عدد رسیده است.

این مسئول یکی از شاخصه‌های شهرداری در بحث درآمدی را، توسعه درآمدهای پایدار ذکر و با اشاره به اینکه اهتمام مجموعه مدیریت شهری فعال کردن کدهای درآمد پایدار است، عنوان کرد: اخذ عوارض نوسازی یکی از راهکارهای تحقق این مهم است که به‌صورت جدی در دستور کار معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: طی تلاش‌های مجدانه، مجموعه مدیریت شهری موفق به افزایش ۲۶۹ درصدی اخذ عوارض نوسازی در پنج ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته شده که از نظر ریالی در ۵ ماه اول سال ۱۴۰۰، شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد فیش نوسازی مناطق ده‌گانه بوده و این رقم در ۵ ماه اول سال جاری به ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

خدابنده لو ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جلسه یادشده، مقرر شد، مناطق، هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا در ادامه سال جاری نیز با همین روند روبه‌جلو و به‌کارگیری نیرو و توان جدید همچنین در اختیار گذاشتن امکانات، حرکت کنیم.

به گفته مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج، مناطق ۱، ۲، ۶ و ۸ در وصول عوارض نوسازی طی پنج ماه ابتدایی سال جاری عملکرد قابل‌ توجهی داشتند.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد همکاری لازم با معاونت معماری و شهرسازی و  مسئولان نوسازی مناطق جهت به روز رسانی پرونده‌ها و همکاری بیشتر جهت وصول مطالبات شهرداری و تسریع در کار ارباب رجوع صورت بگیرد.

افزایش ۲۶۹ درصدی اخذ عوارض نوسازی در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری

افزایش ۲۶۹ درصدی اخذ عوارض نوسازی در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری

افزایش ۲۶۹ درصدی اخذ عوارض نوسازی در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری

افزایش ۲۶۹ درصدی اخذ عوارض نوسازی در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =