2

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از اجرای عملیات احداث لاین کندرو و گردش به راست در چهارراه مصباح خبر داد.

مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با کرج امروز؛ عنوان کرد: باهدف کاهش بار ترافیکی وروانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در محل چهارراه مصباح و تقاطع بلوار هفت‌تیر و بلوار امامزاده حسن (ع)، لاین کندرو و گردش‌به‌راست احداث شد.

شریف کاظمی بابیان اینکه یکی از عوامل مهم ترافیک در این محدوده گردش‌به‌راست وسایل نقلیه در زمان سبز شدن چراغ راهنمایی است، افزود: در این راستا با احداث این لاین شاهد کاهش قابل‌توجهی از حجم ترافیک خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از مشکلات و معضلات شهری امروزی وجود بار ترافیکی و حجم بالای تردد خودروها در سطح شهرها و کلان‌شهرها است، افزود: از این‌رو شهرداری‌ها جهت حل این معضلات نیاز به احداث مسیرهای کندرو در سطح محدوده می‌باشند.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: یکی از مهم‌ترین فواید اجرای پروژه لاین کندرو رفع گره‌های ترافیکی، آزادسازی معابر از سد معبر به گونه‌های متفاوت و سامان بخشیدن به وضعیت موجود است.

 وی در ادامه افزود: پروژه تعویض روکش آسفالت و بهسازی رفیوژمیانی بلوار هفت‌تیر حدفاصل چهارراه مصباح تا میدان امام حسین (ع)  نیز در دستور کار قرارگرفته و امیدواریم با آغاز این مهم در هفته‌های آتی رضایت حداکثری شهروندان این منطقه فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =