علیرضا رحیمی

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: مسوولین آموزش پرورش و مدارس درخصوص سرویس‌های مدارس ملزم به رعایت مصوبه شورا هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی ضمن تاکید بر این موضوع که سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج موظف است نظارت کافی را جهت رعایت مصوبه شورا داشته باشد، عنوان کرد: این نظارت با هدف ارتقای سطح رفاه و امنیت دانش آموزان صورت می‌گیرد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج ضمن یادآوری دو سال تعطیلی حضوری مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: پس از دو سال، نظم بخشیدن به سرویسهای مدارس و توزیع خدمات حمل و نقل عمومی جزء اولویتهایی است که سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بر عهده دارد.

وی در ادامه از افزایش حجم ترافیک جهت بازگشایی مدارس یاد کرد و افزود: ساماندهی سرویس های مدارس و همچنین اعزام مناسب اتوبوس‌ها و مدیریت تاکسی‌ها همزمان با اول مهر ماه به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین و تسهیل در رفاه حال شهروندان و دانش آموزان و دانشجویان عزیز ضرورت دارد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در پایان ضمن قدردانی از سازمان حمل و نقل بار ومسافر درخصوص خدمات و اعزام اتوبوس‌های اربعین، گفت: لازم است این سازمان هرچه سریعتر در صف اجرای وظایف خود بازگشته و تمهیدات لازم برای ساماندهی ناوگان اتوبوس و تاکسی را برای آغاز مهرماه و جابجایی دانش آموزان فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =