• ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
  • کد خبر: 81851
آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: این منطقه به مناسبت بازگشایی مدارس اقدام به کاشت گل و گیاه در باغچه‌های داخل و محوطه مراکز آموزشی کرد.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز؛ با اشاره به گل‌کاری و علف زنی در محوطه مدارس سطح منطقه، گفت: بارویش این گل‌های کاشته شده در مدارس همچون مدرسه علامه امینی، اسپرورین، مدرسه ۱۳ آبان، مدرسه حجاب و مدرسه گودرزی شاهد زیبایی و جلوه خاصی در عرصه‌های سبز مدارس منطقه خواهیم بود.

وی همچنین از آماده‌سازی باغچه و تعمیر جداول درمانگاه فرهنگیان و کاشت ۱۲۶ اصله درخت، علف تراشی و کاشت گل و گیاه داخل اداره مالیات و علف کشی و کاشت گل و گیاه در درمانگاه راست‌روش و قطع و حرص سرشاخه‌های خشک درختان مدرسه گودرزی خبر داد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: گل‌های کاشت شده متناسب و سازگار با آب‌وهوای اقلیمی کلانشهرکرج انتخاب‌شده تا بیشترین زیبایی و دوام و ماندگاری لازم در شرایط جوی را داشته باشند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با تأکید بر لزوم زیباسازی چهره شهر، خاطرنشان کرد: کاشت گل‌های رنگارنگ و زیبا ، طراوت و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

یگانی در پایان گفت: در کنار ما دانش آموزان نیز وظیفه حفظ و نگهداری از گل‌ها و گیاهان را بر عهده‌دارند که امیدوارم به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =